Louicans

Tack kära arbetskollegor ♥

Kategori: Allmänt

Kan det vara möjligt att jag, stålkvinnan börjar bli sjuk... Jag har mått lite små märkligt dom sista dagarna.. Antagligen alla baskilusker som barnen drar med sig hem från dagis... Men idag har jag haft fruktansvärt ont i mitt huvud.. Jag som istort sätt aldrig har huvudvärk har den  värsta skallebanken man kan tänka sig.. Jag fick en "dunder" tablett av Maria, så jag hoppas att den kommer lugna ner det hela lite...



Hur söta får man vara.. Mina kära arbetskollegor gav mig en födelsedags present idag!!




Så otroligt fina är dom, Gynnings mästerverk!! Jag blev verkligen jätte glad!! Stort tack kära ni!! ♥

Nä kära vänner.. Här blir minsann inte mycket mer skrivet här idag... Nu ska jag hoppa ner i bingen och mysa ner mig under täcket och hoppas på att det sker ett mirakel.. hahaha!! Måste ju vakna pigg som en lärka imorgon.. Jag har ju lååånga dagar som väntar på mig..!!

Kram till er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: