Louicans

Stolt liten prins!!

Kategori: Allmänt

Nu i kväll ringde Vince och sa att jag var tvungen att "kika" ut genom dörren på jobb!! Han kom inspringandes med två nya simmärken som han tagit idag! Han var sååå stolt ( Mamma med såklart.. ) Han kan simma helt själv nu :) Min duktiga lilla prins,  det hjälpte tydligen att ringa och "skälla" lite på simskole chefen.. ;) !!



Jag känner mig liiite piggare nu faktiskt, ibland är det lyx att jobba på ett sjukhus fullt med mirakel mediciner.. ;) !! Hoppas jag kan sova riktigt gott inatt.. Dom sista två veckorna har jag sovit så in i bomden dåligt.. Vet faktiskt inte riktigt varför..:(

Såg ni Ensam mamma söker ikväll?? Tyckte det var riktigt bra faktiskt. Lite väl överdriven mamma kanske som bad dom hjälpa till med att tvätta deras tvätt och att hänga upp och vika det när det var färdigt..  Stackars han som fick stryka det efteråt, världens mest tråkiga jobb ju men men.. Det är ju ett TV-Program så det är alldeles säkert ett skrivet manus på det redan ;)

Snart ska jag  titta på ett avsnitt av sons of anarchy!! Det var minsann länge sen jag såg favoriten nu!!

Imorgon jobbar jag kväll igen, men då jobbar jag med Maria! (ÄNTLIGEN) Det var länge sen vi jobbade tillsammans!! Jag måste ju höra med henne om hon behövt använda sina " försvars  moves" mot mannen där hemma.. Man vet ju aldrig om han vill komma för nära.. hahahah!! :)

Hoppas ni får en alldeles underbar kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: