Louicans

sista dagen som " ungdom"...

Kategori: Allmänt

jaha, då är det sista dagen idag som man är ungdom då... hahaha!! Det ska bli spännande att bli vuxen ju ;) !!!

Idag har det varit jobb hela dagen. Ibland funderar jag på hur otroligt många timmar man lägger på sitt arbete... Det är ju inte klokt egentligen.. Man jobbar i genomsnitt 2080 timmar per år..!!!

Nu ikväll har jag och Vince varit hos min kusin och myst lite!! Hon fixade med mitt hår medans vi tittade på Bonde söker fru och åt lite gott!!
Johan och Alice har varit på simskolan! Min lilla sjöjungfru älskar verkligen att bada!! Varje dag frågar hon om det är simskola.. ♥

Imorgon har jag en del att inhandla om man säger så... !!! Jag ringde dom som har hand om lokalen idag för att fråga om jag fick tillgång till lokalen redan på fredagen, och det fick jag!! Det kändes verkligen skönt. Så på fredag ska jag duka och sätta iordning allt!!! Hoppas nu att allt går enligt mina planer.. hahaha!!

Barnen ska vara med ett litet tag på festen. Efter middagen kommer min kusins vänner Ronja och Figge och hämtar dom!! Så otroligt gulligt av dom att dom vill passa trollen!! Jag är säker på att det kommer gå bra ;) Dom har ju träffat dom flera gånger tidigare. Bara det blir godis och en bra film så är allt under kontroll.. Det ska minsann inte mycket till för att mina små hjärtan ska bli nöjda!! Jag är verkligen jätte tacksam över att dom vill hjälpa till, det betyder så otroligt mycket !!

Jag är så nyfiken vad johan har handlat till mig.. hahahah jag har hört om denna present väldigt länge nu.. ;) Nu är det inte många timmar kvar tills jag kan avslöja vad det blir för något!! Spännande...!!

Nu blir det lite film och soffmys för min del!!

Ha en underbar kväll fina ni!! Kram till er





Kommentarer


Kommentera inlägget här: