Louicans

ont det gör ont....

Kategori: Allmänt

Fyyy så ont det gör. Ja jag vet att jag pjallar mig lite. Men det är faktiskt SANT!!

Sitter på jobb och har middag.. Vad skulle jag gjort utan min iphone ;) !!!

Längtar tills ikväll då jag kommer hem och kan krypa ner under en filt och tycka ÄNNU mer synd om mig själv!!! Hungrig är jag med, funderar på om jag ska baka något kanske :)

Det känns som att jag har en lång vecka framför mig, jag får helt enkelt göra det bästa av det möjliga!! Tror jag behöver en tjejkväll med mys och massa "tösasnack" ;) Tror jag ska planera in det i veckan!!

Snart är det ju dags att börja julpynta :) Jag har handlat på mig lite så det ska bli kul att göra det fint! Jag är ju ganska stilren även när det gäller julpynt hahaha.. Så det blir mest vitt, silver och diamanter hemma hos oss ;)!!!
Men, jag ska ju inte sticka under stolen med att jag tycker det är himla mysigt med alla tomtar, röda dukar och allt annat som förknippas med julen.. Men det passar inte in hos oss på något vis!!

Tänkte börja fixa med det på fredag, eftersom jag ska iväg på en lite tur i helgen :) Julgranen får glatt vänta någon vecka till. Jag brukar sätta upp den till lucia! Men alla utebelysning tror jag att Johan tänkte sätta upp i helgen.. ( Ska bara tala om det för honom först... ; )

Bilder från Bo bedre.dk
Deras julbilder är verkligen underbara och man får verkligen jätte mycket inspiration där ifrån ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: