Louicans

Onsdag = Simskola

Kategori: Allmänt

Nu väntar vi på världens bästa mamma och pappa!! Dom kommer och äter middag här idag och sen ska mamma passa Vince medans jag och pappa åker på simskola med Alice!!

Jag håller på att laga köttfärslimpa med ajvar och fetaost!! :) Till det blir det potatis, en smarrig sås och sallad!


Ikväll kommer fin fina arbetskamrat hit för lite tjejmys, precis vad jag behöver :) !!
Det är ju final i...



Och de Måste man ju se! Dessa kära bönder som hoppas på att hitta kärleken :)

Hmm.. Jag hade ju rätt på alla när det gäller valet i Ensam mamma söker... Undra om jag kan vara lika listig ikväll.. hahaha!!

Jag hoppas på att bönderna väljer såhär...

















Vi får se hur det går ikväll..

Nu är det simskola!!

Hej svej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: