Louicans

Nu närmar sig denna dagen sitt slut...

Kategori: Allmänt

Och imorgon är det minsann December.. Snart kommer tomten!!

Det gick super bra på simskolan idag! Alice sov middag lite senare än vanligt, så hon höll sig pigg och glad hela lektionen :) Hon var sååå stolt när hon fick sitt första simmärke idag!! Hon är minsann en riktig liten mallgroda♥

Hon är så söt vår lilla loppa.. hahaha, hon frågar minsann om allt.. Det är någon typ av handikapp bad efter deras lektion, och idag kom där en flicka i en bår, som fick lyftas i bassängen med hjälp av en lift.. Och det såg ju hon såklart. Hon sprang fram till en av sina simfröknar och frågade varför man gjorde så, och varför liften var grön.. ja, ni kan ju själv tänka er alla dessa frågor som hon ställde.. !!

När vi kom hem var Johans mamma här! Hon har gjort en adventskalender till trollen.. ( Jag har ju gjort det till dom de senaste åren, men tycker det e lite smått klyddigt..) Så hon får mer än jätte gärna ta över det ansvaret nu några år framöver..;) Det blev en hel del klämmande och kännande på julklapparna kan jag ju säga.. ;)

Nu ska jag titta på kvällens avsnitt av bonde söker fru :) Sen tror jag attdet blir sängen.. Jag känner mig sådär lagom slut i kroppen.. Jag är ledig imorgon också.. Och det är UNDERBART..!!!

Trollens fina kalender!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: