Louicans

nu e jag hemma!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis landat mjukt i soffan!

Hahaha... nu ikväll fungerade inte mitt kort på jobbet. Hur kul är det liksom då man måste ha det för att komma ut och in..Så med andra ord kommer jag inte in i omklädningsrummet vilket då leder till att jag får åka hem i mina fina vita kläder.. :) Tur att det inte var någon som såg mig hahaha!!Jag är åtminstone glad att jag alltid har min väska med mig till avdelningen, för där hade jag ju bilnycklarna!!

Hade man bara haft denna outfiten så.. ;)





Jaha.. Såg ni nu ensam mamma, jag gissade minsann RÄTT!!

Det har ju gått bra för TVÅ av paren, otroligt härligt att höra!! Visst kan man finna den riktiga kärleken i tv rutan ;)


My flyttar snart till Viktor i Göteborg...



Och Martin och Jane bor tillsammans i Stockhom!!


Härligt härligt med denna kärleken ♥

Nu ska jag kära ner mig lite i Sons.. hahaha!!

Hoppas ni får en riktigt underbar kväll fina ni!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: