Louicans

min lilla prins..

Kategori: Allmänt

Usch så dålig min lilla prins varit inatt... Han somnade kl. 05.00 lagom när Johan körde till jobbet. Det är verkligen jätte jobbigt för honom med denna jäkla astma... Flera ggr var jag beredd att ringa ambulans, men så lugnade det sig någon minut så väntade jag. Så höll vi på hela natten. Det tar på hans krafter enormt mycket och det tar mycket på oss andra i familjen..

Detta är hans bästa vän just nu...



Nu har vi ätit frukost och barnen tittar på film. Jag har försökt få eld i kaminen... Det är verkligen inte min starka sida om man säger så... Allt sotar igen och det luktar lite lagom rök här inne.... Förstår inte vad jag gör för fel faktiskt...

Tror minsan att jag ska ta fram lite jul saker idag..Så har jag det fixat och klart till helgen!! Stjärnorna väntar jag med tills på söndag.. ;)

Nu ska jag ringa till SEB.. Någon av mina små busar har nämligen SPÄRRAT min dosa... Underbat...

Hoppas ni får en underbar dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: