Louicans

Träning hit, bantning dit.... ♥ godis!!

Kategori: Allmänt

Sitter här och njuter av tystnaden lite.. Alice vilar och Vince ligger här i soffan och tittar på film!

Jag har fått julpynta lite, men har såklart en hel del kvar ;) Hoppas min lilla prins är bättre tills imorgon  så att jag kan jobba. Återstår att se hur natten blir. Tydligen är det många som har besvär nu. Men det är ju inte så konstigt, det är ju väldigt märkligt väder. Fuktig luft, dimma, minus grader ena dagen och flera pluss grader andra...

Jag måste minsann ta tag i min kropp och börja TRÄNA.. Ja, ni läser helt rätt.. hahahaha men jag funderar på att göra det efter jul och nyår... Det brukar ju låta så ;) Men nu har jag snart inget val.. Känner mig som en jätte klump på höga klackar.. hahaha!!

Satt och googlade lite och hittade denna bilden.. Man ska kanske ha detta som mål, eller vad tycker ni.. ;)



Usch nä.. Om jag får säga vad jag tycker så är detta inte alls något jag tycker är vackert, kvinligt eller sexigt... Men.. Det är ju vad jag tycker! Jag respekterar givetvis denna kvinnan för den hon är!!Jag tycker faktiskt att det är jätte bra att man VÅGAR sticka ut.. Varför vara pinn smal som alla andra vill vara ..;)

Jag tror faktiskt att alldeles för många vill se ut såhär...



Nä, jag tror minsann att jag fortsätter mysa här i soffan med lite pepparkakor, godis och julmust...  Mitt mål är kanske att bli som denna vackra donnan :)



Kärlek till er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: