Louicans

Lördag morgon, underbart!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära läsare!!

Vilken underbart lyckad dag det var igår!

Först var det utbildning, och massa skratt.. Vi skulle bokstavligen kasta omkring varandra.. hahha!! Eftersom jag har besvär med min rygg ( efter att jag gick omkull med min förra häst..) så fick jag snällt hoppa över några övningar...!!

Jag snabbade mig hem för att pynta till kvällens halloween party som blev tillsammans med ett par goda vänner!! Det skulle pyntas, dukas, laga mat och så skulle vi givetvis klä ut oss!!

Kvällen blev helt fantastisk!! Allt var verkligen perfekt :)

När gästerna kom åt vi god mat, vi började med lite förrätter som sniglar och spindlar på ägg som jag gjort!! Barnen fick konrads kalasklister och fingrar till middag.. Mums.. ;) Vi åt Rostbiff och rotfruktsgratäng med sallad och rödvinssås till!!

Efter maten var det såklart skattjakt för alla!! Barnen fick en skattkarta, sen gav vi oss ut för att leta..!! Vilken tur att det fanns exakt 4 st godis händer att leta upp!!

När vi kom tillbaka så var det IDOL och  efterrätt... Chokladfondue med jordgubbar, banan annanas, vindruvor och marshmallows.. Det är såååå gott!!

Barnen tittade på film och åt massa godis, chips och popcorn... Sen somnade dom och då började festen.. ;) !!

Vi spelade spelet "Jag har aldrig"..!! Det gav oss väldigt många skratt.. hahaha!! Men kvällens höjdpunkt var nog "Busringningen".. Hej der är Rickard, din bästa vän.. HAHAHAHAHA!! Så jäkla kul  ;)

Lite bilder från kvällen!!


























Barnens mat











God dricka!!



Daniel käkar sniglar...



Jag och Vince





Tina o Milton






Jag o Johan



Jag o Tina...




Idag är man lite så lagom pigg... Vi ska till kulhuset med barnen och med Ekan och hans små troll!!

Ikväll ska vi hem till mamma och äta, säkert något jätte gott!! Wiktor fyller på på Måndag ( och jag på  TORSDAG...!! )  så vi ska fira han lite!!

Nu ska jag fixa till mig och barnen!!

Hoppas ni alla får en underbar dag!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: