Louicans

Kung Fu Fightin

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit  riktiga FIGHTERS!! Hahaha, det var riktigt kul!! Man ska kanske börja träna självförsvar igen, för jag var ju riktigt grym.. ;) !!  ( Höll på att dö redan vid uppvärmningen idag.. ;) !!Vi fick oss ett par goda skratt flera gånger idag, det är så härligt när man har så trevligt tillsammans!
Imorgon ska vi fortsätta med lite fler grepp, Gud vad jag ska sätta Johan på plats här hemma sen!

Annars har det inte hänt så mycket idag... All tid går ju för tillfället till jobb...

Johan hämtade barnen tidigt från dagis idag, sen hade dom en riktig mys dag! Dom behöver ju egentid med pappa!!
När jag kom hem så hade dom lagat middag! Barnen hade fått välja vad vi skulle äta, och givetsvis blev det hemma gjorda köttbullar, potatis, sås och lingon!! Varför variera sig lite.. HAHAHA

Nu ska jag hoppa in i duschen så att man är fräsch imorgon på " träningen" !!Undra om jag kommer ha träningsvärk imogon.. Hahaha, får jag det så är jag verkligen OTRÄNAD!!!

Känner att ögonen går ikors nu, så det är verkligen på tiden att fixa till mig och hoppa rakt ner i bingen.. Har ju en lång dag imorgon med utbildning och sedan halloween fest för trollen... Har fixat en del nu ikväll, så det går nog fort imorgon får jag hoppas!!

Sov gott kära ni!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: