Louicans

Idol.. Vad säger man...

Kategori: Allmänt

Fyy så trött jag var idag.. Jag somnade sent inatt. Förstår inte hur man kan vara så trött, men ändå inte kunna somna... Är det åldern tror ni.. ;)

Jag kom iväg sent ifrån jobbet idag.. Men lite tid på flexen har ju aldrig skadat!!

Sedan jag kom innanför dörren här hemma har det varit FREDAGSMYS!!!

Det började med STOR tacobuffe med allt vad det innebär.. Barnen och jag älskar det.. Johan är väl inte lika förtjust kanske... hahaha!!

Sen flyttade vi oss till soffan där det blev massa gott.. godis, chips, dippa massa olika choklad.. ja, ni vet ju själv vad man behöver efter en lång arbetsvecka!!

Men herregud.. Snacka om att idolerna tog Malmö arena med storm!! Och visst kom det lite tårar i ögonen mellan varven... Robin är ju helt fantastisk.. Det krävs minsann röst och mod för att sjunga you raise me up... Hoppas verkligen att jag får se honom i finalen i Stockholm den 9/12!!!





Sen fortsatte ögonen fyllas med tårar.. För ingen kan väl ha missat Chris Medina och hans låt What are worde..
Ja, vad säger man. En helt fantastisk låt.. En så fruktansvärd händelse som dom har gått igenom.. Visst blir man berörd... All respekt och kärlek till er ♥







Nu fortsätter vi med vår myskväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: