Louicans

idag har det varit MIN dag ♥

Kategori: Allmänt

Idag har det varit årets bästa dag för idag fyller jag år!! :)

Det har varit en väldigt hektisk dag om man säger så... Dagen började jag hos frissan för att fixa till håret! Som vanligt blev det super bra, och vi kom fram till att jag ska prova göra det lite "mörkare" nästa gång. Inte mörkt, men en annan blond nyans ;) Vi får väl se om jag tycker det när det blir dags.. hahaha!!
Barnen har varit super duktiga, dom var med mig på salongen en stund. Jag hade packat med bärbar dvd, nintendo ds och lite gott att knapra på! Efter en timme kom mamma och hämtade busarna och så gick dom och fikade!! Lagom tills jag var klar kom dom tillbaka och fick lite färg i håret!! Jag fick en såå jätte fin present av mamma..  ( Fast jag redan fått flygbiljetter och biljetter till idolfinalen ...) Dom är helt underbara mina föräldrar ♥

När vi sagt hejdå till mammsen åkte vi och handlade allt  (nästan) till festen på lördag!! Fy för så mycket mat det blev.. hahaha! Kundvagnen var så otroligt tung att den knappt gick att köra...
Väl hemma hade Johan kommit hem! Han hjälpte till att lasta in alla tunga kassar.. Sedan överraskade han mig med tårta och världens största bukettt röda roser där det satt ett stort kuvert i...
Jag fick en resa till London!!! 3 NÄTTER och med allt vad det innebär.. ( inkl. SHOPPING ) Jag och Johan ska åka dit efter jul, och han har bokat allt.. Snacka om att jag blev impad.. hahaha!! Jag blev verkligen super glad!! ♥

Barnen ville äta på det gula M:et idag, så det fick det såklart bli.. Vi äter väldigt sällan på Mc Donalds så då är det ju extra kul såklart!!

Efter det körde vi till mamma och pappa och fikade. Dom har 28 årig bröllopsdag idag och det måste man ju fira!! Trollen var såå trötta, och jag också för den delen.. Så vi åkte hem och la trollen för att sedan kasta oss själv i soffan framför tv:n och  framför en härlig brasa!!

Nu blir det bara mys resten av kvällen.. Man måste ju få njuta lite av sin födelsedag också, och inte bara stressa igenom dagen..!!

Jag ser så mycket fram emot imorgon. Då ska allt i lokalen fixas, och en del av maten ska förberedas!! Min älskade syster kommer till trelle för att hjälpa mig, och sen blir det något gott att äta efter det.. Och jag misstänker att det glider ner en och en annan godisbit..!!

Hoppas ni alla får en underbar kväll ♥



Mina älskade föräldrar!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: