Louicans

Hemma om en snabbis...

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem.. hinner andas ut och fräscha till mig och sen är det dags för jobb nr 2... :)

Som tur är så går det ganska fort, så kvällen i soffan är räddad ;)

Men fyyy så kallt det har blivit ute. Känns verkligen som att snön är på G... Visserligen känns det ju skönt att kidsen får använda sina nya vinterkläder, men jag hoppas att vintern passerar väldigt fort..
Snart ska jag till ullared för att inhandla lite julklappar.  Jag har sagt till mig själv och alla släktingar att barnen INTE önskar sig leksaker i julklapp.. Jag har ju en hel leksaksaffär där uppe.. ( och jag överdriver INTE...) !!


Nä, jag får väl hoppa i bilen och köra mot Anderslöv.. Ska vara där om 40 min!!

Kram till er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: