Louicans

Hemma efter en lååång dag på jobbet!!

Kategori: Allmänt

Det är så skönt att komma hem efter en hel dag/kväll på jobbet och hela huset är i ordning, maten är bara till att värma och det är helt tyst i hela huset.. Elden brinner i brasan och jag har enbart mig själv att tänka på!! Jag har haft en riktigt bra dag på jobbet idag.. hahahaha både smörgåstårta och vanlig tårta ;) !! 

Johan kände sig inte så bra idag.. Hoppas verkligen inte han blir sjuk, för han blir ju så VÄLDIGT sjuk då.. ;) Ja, ni vet ju själv hur sjuka våra män blir av en vanlig förkylning och nu har han både ont i halsen och känner sig FEBRIG...

Visst tycker man synd om dom... ;)





Nu har jag myst ner mig i soffan där uppe och ska titta på ett avsnitt av Sons :) Jag måste komma i säng någorlunda i tid idag... Imorgon ska jag på TERMA utbildningen igen, och då måste man ju vara pigg och alert!!

Måste ju visa mitt fina tårtfat som jag fick av min moster och hennes fina familj!!



Visst är det super duper fint!!






Nä... GODNATT PUSS till er alla fina!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: