Louicans

hahaha...

Kategori: Allmänt

Sitter o tittar på värsta pojkvännerna som fått varsin låtsas baby... hahaha.. Det är precis som riktiga små pluttar ju! Kanske man ska köpa sig en sådan...;) Det är ju helt galet så verklighets trogna dom är..
Även om jag tycker detta program är så fånigt, så sitter man ändå spikad.. Där finns liksom något som lockar ändå!! Någon som är med är ju riktigt tappad bakom flötet... Men , det är ju det som gör tv såklart!! Jag tycker ändå att killarna börjar bli bättre nu.. Vem vet, det blir kanske människor av dessa monster också till sist... ;) hahaha!!

Christian är iallafall min favorit. Han har verkligen visat framsteg och är påväg att bli en " man".. Det är ju på tiden om man säger så.. ;)





Här är 3 bilder på.. tro det eller ej.. men det är låtsas bebisar..







Visst är det GALET.. Det liknar ju exakt en riktig liten bebis... Jag tycker faktiskt att det är lite skrämmande.... 

Nu ska jag hoppa i ett varmt bad och pyssla om mig själv lite. En ordentligt bra inpackning i kalufsen och en bra tidning i handen är vad jag behöver för att koppa av en stund!!

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Nu har jag minsann hittat din blogg! ;) o ja, de där ser skrämmande verkliga ut! =s

    2011-12-01 | 16:57:56
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: