Louicans

Godnatt...

Kategori: Allmänt

Hej kära du..!!

Nu är det ju dags att hoppa i säng... Jag ska ju upp tidigt imorgon...

Jag hör hur min lilla prinsessa snarkar där uppe.. hahaha förstår inte hur man kan snarka så högt när man är så liten och söt :)

Påtal om prinsessa...Jag får så ofta höra att jag "gör" Alice så flickig... Men hur gör man det då.. Jag har aldrig hindrat henne för att leka med"pojk leksaker" om det nu heter så.. Hon har alltid älskat allt som är flickigt, och helst så  " pimpinett" som möjligt...
Jag kan absolut inte säga något annat än att hon är flickig, för det ÄR hon till 100%... Hon älskar allt vad prinsess saker är, gillar spets och rosetter, hon vill enbart ha klänningar, älskar hår och smink ( vill helst platta/locka håret varje dag...) Hon kan sitta hur länge som helst och titta på när jag gör mig iordning på morgonen.. Så visst är hon en prinsessa  ända ut i fingertopparna!!

Och visst gillar jag det.. :) Det kan jag ju inte ljuga om.. Men är det som jag har format henne??? Ja, jag vet inte. Jag är ju ganska "flickig" jag också.. ;)

Vilken tur att Vince är riktigt "grabbig" då ju... Förutom att han har häst och rider.. Men det får ni ha överseende med   ( Även du Johan....)  hahaha!! ♥

Några bilder på min lilla loppa



















Nu ska jag krypa ner och slåss om en plats i MIN säng... Båda trollen ville sova hos mamma inatt.. och då är det ju självklart att dom får göra det!

Godnatt till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: