Louicans

Godmorgon!!

Kategori: Allmänt

Ojojoj, så förkyld jag har blivit... Hoppas verkligen det släpper till på lördag, men det är klart att det gör det!! Jag har precis ätit en god frukost, en god vän kom hit med goda färska baguetter!



Barnen är på dagis och jag ska snart åka till jobb.. Jobbar hela kvällen både idag och imorgon.. Roliga kan man ju ha.. ;) Idag ska Vince på simskola.. Just de.. Jag måste ringa dit och klaga lite ( nu igen..)  Dom är verkligen "slappa".. Absolut inte organiseret, man blir bara så irreterad. Det är endast lek och trams där...

Ska man kanske gå ner en runda på stan innan jobbet?? Har jag tur kanske man hittar värsta festblåsan.. hahaha!! Stor riskt.. ;)

Ikväll är det Ensam mamma söker.. Det ser man ju fram emot.. :)

Hahaha, just de.. Imorse ringde min kära lilla tant igen.. Jag känner inte igen min dotters röööst... hahaha.. Hon är MAKALÖS..!! Men jag kom upp i tid åtminstone, det är ju alltid positivt det!! Hon är alltid så glad och förvirrad lilla tantan :) ♥

På Onsdag kommer min kusin, världens bästa frisör..! Alltid lika kul att bli "snyggare" i håret!

Grattis till världens bästa lillebror som fyller hela 23 år idag! Hoppas du får en  helt underbar dag herr  " Al Pacino" eller hur var det nu.. hahaha!!




Lillebror ♥



Vi syskon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: