Louicans

fyy så nannig jag är..

Kategori: Allmänt

Jag är så himla trött... Förstår inte varför. Jag tycker tiden går såå långsamt nu när vi vridigt tillbaka klockan. Och snacka inte om hur tidigt det blir mörkt... Det är minsann inte konstigt att det är så många som blir deprimerade nu på vintern.. ( Vilken tur att det finns en så proffsig psykavdelning här i Trelle  som kan ta hand om dom..)

Usch så arg och irriterad jag blir över alla nonchalanta människor.. Idag på simskolan så var det en mamma.. ( som även jobbar på simskolan.. ) som gick framför oss ut genom bassängen för att gå och byta om. Hon visste mycket väl att vi gick bakom... Hon öppnar dörren ( en tung glasdörr) och går in igenom den och bara SLÄPPER den precis när Alice passerar.. Jag blev ju stålkvinnan där på en sekund, och "flög" fram för att soppa dörren från att krossa min lilla prinsessa...  Mamman, hon fortsätter gå i lugn ro, även fast jag skrek till med min ljuvliga stämma.. ALICE AKTA DIG...






Imorgon ska jag på en spännande utbildning..

TERMA- Ett framgångsrikt utbildningsprogram om hot och våld i vården!!
Det ska bli kul att upprepa lite självförsvar även om jag kan det mesta.. hahahaha Jag har ju trots allt haft blått bälte i taekwondo.. De ni.. ;) !!!


Nä, nu ska jag minsann hoppa i säng. Har ju en väldigt aktiv dag framför mig imorgon..  Undra vad man ska ha på sig.. Jag får nog ta med mig träningskläder... hahaha, detta ska minsann bli  kul!!

Sov gott fina ni!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: