Louicans

Fullt rulle denna Tisdagsmorgon...

Kategori: Allmänt

Då var det redan tisdag. Vince tog med sig sina simmärken till dagis för att visa Pia ( hans mentor ) Han var så stolt när han visade dom och berättade att han kan simma 100 meter.. ( verklighet 10 meter ) själv!! Vår lilla 5 åring börjar bli stor ♥ 
Dagarna går verkligen fort nu, snart har ju halva November passerat... Det är iallafall skönt att det inte har kommit någon snö till oss ännu.. Då blir förhoppningsvis inte vintern så lång..

Snart måste man ju börja planera allt inför julen, det är ju inte jätte länge tills det är första advent   (27/11...) Ser fram emot julen, jag gillar det verkligen! Julpynta fint här hemma, träffa hela släkten ( vi firar alltid jul 3 ggr....) all god mat som man glufsar i sig, alla julklappar och alla dessa glittrande ögon!!











Kom på en sak jag glömde berätta om igår.. När jag kom till jobb, in i omklädningsrummet höll jag på att dööö... Precis utanför mitt skåp låg där en äcklig råtta..( gosedjur..) hahah, skit kul tycker säkert den som lagt den där.. ( Har några funderingar om vem denna lustiga person är.. hahahah ) Men jag blev galet rädd först när jag bara såg den lufsiga saken ligga där..
Men det som var ännu roligare var när jag jobbat klart och skulle byta om.. Då står jag där i lugn o ro bredvid gosedjuret och in kommer det en dam som går förbi och bara skriker och hoppar helt galet... hon såg råttan och blev tosig.. hahahaha..!! Då skrattade jag lite smått för mig själv faktiskt.. hahaha!!



Nu ska jag plocka undan lite, och göra mig klar för att gå till jobb!! Man kan ju inte sitta framför datan hela dagarna.. ;) !!

Ha en underbar dag fina ni!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: