Louicans

Drömmen om ett barn...♥

Kategori: Allmänt

Sitter och snyftar i soffan framför Drömmen om ett barn.. Följer detta underbara program!! Man blir verkligen så berörd och fäller en liten tår då och då...!!

Jag blir lite extra berörd eftersom jag har en underbar vän som jag fått följa en längre tid och som verkligen kämpat väldigt väldigt länge för att bli gravid.. Efter flera misslyckande försök så kom hon en dag med ett stort glädjande besked.. Jag blev verkligen så glad för deras skull, det går inte att beskriva lyckan i hennes ögon då hon berättade det... Det som var så omöjligt hade plötsligt blivit verklighet, en dröm hade blivit SANN!!  Nu är det inte jätte länge kvar tills dom har sin lilla ögonsten hos sig.. Och det är så underbart att få se magen växa och se hur denna fina vännen strålar av lycka!! All kärlek till er och jag önskar er all lycka till i världen ♥

Vi är verkligen lyckligt lottade som har så fina små troll!! Vad vore livet utan er.. Vince ♥ Alice...


Nyfödda Vince









Första mötet med Lillasyster 












Kommentarer


Kommentera inlägget här: