Louicans

det var denna helgen de...

Kategori: Allmänt

Nu är det söndags kväll och helgen går mot sitt slut...

Jag har haft så ont i mina revben sen i fredags då jag var på utbildning... När vi skulle bälta den galna patienten gick det minsann hett till... Antagligen har jag fått ett hårt slag/knä på mina revben och lyckats få ett blåmärke på revbenen.. Ja, det låter konstigt men så är fallet.. !! Det gör iallafall förbaskat ont. Ligga ner kan jag knappt, när jag hostar håller jag på att dö, och andas... ja, det är precis att jag klarar av det..

Även om man är dödssjuk, så måste ju familjen fungera ändå ;) Vince var bjuden på kalas på kulhuset idag, så jag var med honom där.. Vågade inte lämna honom där själv  eftersom han har enormt svår astma just nu.. Det är så synd om honom... Han hostar och hostar... Tänk vad deras små kroppar får stå ut med mycket.. Man blir så ledsen när man ser honom kämpa för att få luft och när han måste andas i sin lilla mask... Jag hoppas att han är bättre till imorgon, så att han kan gå till dagis i någon timme!!

Annars har vi haft en lugn och mysig helg!! Jag hade väldigt ont i halsen igår, men som tur va så var det inte halsfluss!! Ikväll kom ett par kära vänner hit på middag, alltid lika trevligt även om jag var extremt pjallig och tyckte mest synd om mig själv..!!

Nu sover hela fina familjen och jag sitter här och kämpar för att hålla dom grön bruna öppna.. !!

Har ni förresten varit inne och spanat på H&M sida...









Super fina kläder..!! Vill ni ha något ur kollektionen så snabba er, för det tar slut vääldigt fort...!!

Här sitter min lilla prins och myser framför brasan och mumsar på pepparkakor..




Ett varmt bad gör alltid susen ;) !!




Hoppas ni alla haft en underbar helg! Nu ska jag bädda ner mig så gott det går och tycka lite extra synd om mig själv!!Tror minsann att jag är värd lite smaskig choklad också.. ;)

Kram till er alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: