Louicans

Då är man 30 nu då!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Det känns verkligen att man börjar bli riktigt gammal.. hahaha!!

Imorse vaknade jag av en förtvivlad Vince... Mamma Manboy har DÖÖÖTTTT.... Ja, det hade han ju gjort. Och jag skulle behöva stoppa ner armen i akvariet ( med en håv) bland alla slibbiga fiskar för att dra upp honom.. Sen blev det ett sista toalett dyk för lilla Manboy..♥


Vince akvarium!






Nu ska vi äta frukost! Sen är det fullt ös på schemat idag också..!!

Jag ska köra och hämta mina nya skor :) Hoppas jag kan ha dom, dom är ju trots allt 16 cm...! Det bästa är ju att oavsett hur höga klackar jag har så kommer jag ju inte upp på johans nivå.. ;) !!

Det ser riktigt ruggigt ut där ute... Jag bara väntar på att vintern ska komma, för det gör den ju så småningom..!!

Ikväll är det IDOL!! Undra hur det kommer gå ikväll, och vem som får lämna... Spännande!!

Hoppas ni får en härlig dag alla fina människor!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: