Louicans

Ännu en underbar dag i bästa sällskap ♥

Kategori: Allmänt

Vi har haft en super dag idag! Vi var en runda i stan och handlade present till Wiktor!! Blev ett par super fina boots till honom!! Jag visste inte vilken storlek han hade, men chansade...Och visst blev det rätt, mitt i prick!!

Sedan åkte vi till kulhuset för massa bus och lek! Johan var och lagade sin "sportbil" så jag åkte själv med trollen! Ekan, Lina och hans små troll mötte vi upp där! Det är så kul nu när tjejerna blivit så stora så att dom kan hänga på sina storebrorsor!! Dom tar verkligen hand om dom..( iallafall idag..) haha, det e ju inte alltid det är så uppskattat att ha små tjejerna efter sig ;)!!

Alice vat totalt däckad efter 3 timmars lek och somnade i bilen påväg hem till mamma!! Vi hämtade upp Johan här hemma, och sen gled svart faran vidare mot Klagstorp city!!



Vi åt jätte, jätte god middag! Pappa hade gjort oxkött som var så fantastiskt gott!! Till det var det rostade potatis klyftor, rostade rotfruktor och  whiskeysås!! MMM, så gott, absolut 5 stjärnor! Till efterrätt hade mamma gjort en super god maräng tårta som smälte i munnen..!! Vilken meny dom fick ihopa!!

Barnen blev som vanligt bortskämda.. Mamma handlar alltid massa saker och gottigheter till dom!!
Kvällen avslutades med så mycket bättre och familjemys i soffan med godis!!

Wiktor åkte med oss in till stan, han skulle ut och partaja med sina vänner!! Hoppas han får en super kul kväll, men det tvivlar jag inte på.. hahaha han var i ganska bra form när vi släppte av honom.. ;)

Imorgon ska vi åka och rida! Kanske kanske.. (beroende på väder och vind) åker vi till skogen med Polly.. Vi får se!! Johan ska åka till Tyskland med Daniel och shoppa goda drycker till nästa helg!!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan o titta på en bra film!!!

Ha det bra kära ni, och sov så gott !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: