Louicans

Visst älskar man dessa stressiga morgnar...

Kategori: Allmänt

Godmorgon finaste!

Visst är det UNDERBART med dessa stressiga morgonar.. :)
Idag är jag ledig och barnen ska ha julfest på dagis! Jag vet inte riktigt hur det alltid blir så att man har så jäkla bråttom när det är dags att bege sig.. Vi går alltid upp i lagom tid, och har det lugnt och skönt med massor av tid på oss... Sen när det är dags att klä på sig ytterkläderna händer det något liksom.. Tiden rusar fortare än någonsin och barnen blir som två otämjda kattungar..!! :) Och det som är ABSOLUT pricken över i:et är ju såklart att bil/husnycklarna är inlåsta i BILEN...  ( Ja, det är inte första gången detta händer..) Ibland blir man bara alldeles för trött på sig SJÄLV... hahaha ♥

Men nu är trollen lämnade och glada var dom! Så nu ska jag städa lite och fixa till mig. Jag har en del att göra idag på min lediga dag.. Ska till frissan, ska på möten, och handla dom sista klapparna!!

Hoppas att ni får en lika händelserik dag som jag;)!! ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här: