Louicans

Vilken kall Torsdag morgon...

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära läsare!! Imorse vaknade jag av att det knackade på dörren.. Exakt den tiden vi bestämt.. Men det hade jag ju glömt.. hahahah.. kl. 09.00 kom en vän till mig på frukost!! Gott och mysigt ;) Jag försökte få eld i kaminen... MEEEEN.. Jag kan verkligen inte få till det... hela kaminen blev liksom svart... Hoppas det försvinner tills eld mästaren kommer hem.. Annars lär jag få mig ytterligare en utbildning i hur man eldar....!!!!!!!!

Det är ju inget jätte roligt väder ute idag... Jag och barnen skulle åka till stallet nu på förmiddagen, men jag tror vi väntar och ser hur det ser ut i eftermiddag.. Inget kul att åka och rida i detta busväder...  Någonstans ifrån hörde jag att det skulle bli ytterligare en storm....

Så, det blir en hemma dag idag med massa bus och lek.. Det är i full gång redan kan jag lova... Dom är ju som vilddjur.. hahahha!!

Hoppas ni får en härlig dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: