Louicans

Vilken grå trist dag...

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!

Hoppas att det är bra med er alla! Vi har lite sjukstuga här hemma.. Alice har haft hög feber inatt, men nu på morgonen har den gått ner lite.. Jag är ju väldigt tacksam över att vi ALLTID har alvedon hemma... Det är ju guld värt i dessa lägen!

Hoppas att det enbart håller sig till feber.. Halva släkten har ju varit magsjuka i olika omgångar, så jag blir väldigt lycklig om vi slipper det...!!

Så idag är jag hemma och vabbar.. Man kan ju ha roligare om man säger så.. ;) Det lockar inte precis att ge sig ut i detta grå trista väder iheller..  Vilken tur att trollen fått så mycket roliga julklappar av alla nära och kära.. Dom har ju inga problem att roa sig iallafall!!

Jag hade gärna åkt till Malmö och shoppat lite på rean ( Om man nu skulle hitta något vill säga....) Vi får se hur lilla Alice mår imorgon.. Hoppas att febern försvinner.. Jag hade verkligen behövt att gå till jobbet imorgon ;)

Hoppas att ni får en riktigt härlig dag!




Kommentarer

  • Cessan säger:

    Vilken härlig jul ni ser ut att ha haft <3

    Synd om lilla prinsessan som blivit sjuk... Hoppas att hon kryar på sig snart! Inte behöver du ju missa en massa fina fynd på rean... Tack och lov kan man ju nätshoppa! ;) Mysa hemma och klicka och vips kommer ett roligt paket med posten! Lovely <3

    Önskar Dig och din familj en riktigt God Fortsättning <3

    Kramar Cessan

    2011-12-27 | 10:35:12

Kommentera inlägget här: