Louicans

Trött måndags morgon...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina ni!!

Hoppas ni sovit riktigt gott inatt!! Det har jag minsann gjort... Jag somnade här på soffan... framför min ögonsten datan.. hahaha!! Snacka om att jag kände mig lagom förvirrad när jag vaknade till efter 2 timar.. :)

Barnen väckte mig kl.09.00... då var det julkalender dags!! Det är så underbart att se glädjen i deras ögon  när dom får öppna sina kalendrar..Idag fick dom varsitt par fina vantar och i den vanliga kalendern (haribo kalender) fick dom en liten godispåse!! ♥ Vi har faktiskt begränsat barnens julkalendrar... Förra året och åren därinnan var det ju GALET... 5-6 kalendrar var att öppna....

Idag ska jag på ett OBLIGATORISKT möte på jobb... Ingen vet riktigt vad det gäller..  Det gäller såklart avdelningen, personal och besparingar... Så vi får se om vi alla har ett arbete att återgå till efter detta årets slut!! ( Hoppas att snart 12 år på avdelnningen kommer till sin rätta nu då, eftersom det inte visar sig lönemässigt... ;) )

Så denna dagen blir inte riktigt som planerat.. Min enda lediga dag denna veckan... Jag och barnen skulle ju åka till stallet. Vince skulle rida lite lektion.. Men, som alltid annars... Jobbet är det VIKTIGASTE! Jag ska lämna trollen på dagis innan lunch sen blir det att förbereda huvudet på ett långt möte... Wish me good luck :) !!

Nu ska vi äta lite sen frukost, sen blir det att snygga till sig!!

Hoppas ni alla får en fantastisk dag, det är ju STRÅLANDE VÄDER!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: