Louicans

tjej mys!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter en riktig mysig kväll hos fina Tina!! Jag uppskattar verkligen när jag och mina "pumor" har våra tjejkvällar!! Mina fina vänner är en viktig del av mitt liv, och jag tycker det är super viktigt att hinna med att ses lite då och då för att äta lite gott och snacka en massa skit, för det är ju det man gör!

Fy så kallt och ruggit det var där ute.. Jag tog Johans bil till stan... ( Bensin lampan lyser i min...) Hans "sportbil" som den heter här hemma tar mycket längre tid att bli varm än vad min gör... Men, det är det värt.. Allt för att slippa tanka.

Nu ska jag se avsnitt 13 av min älskade serie... Blev så glad när jag hörde att det kommit ut ytterligare ett avsnitt.. Jag var ju stensäker på att jag sett alla avsnitt i säsong 4!!

Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: