Louicans

Snacka om yrväder...

Kategori: Allmänt

Fy som det blåser idag... Jag höll ju på att blåsa av imorse när jag gick från bilen till jobb...

Idag var jag fruktansvärt trött när jag vaknade.. Kan ju bero på att jag somnade lite för sent.. ;)
Men nu sitter jag på jobbet och har frukost!! Lite mysigt är det trots allt att sitta inne i värmen och kika ut genom fönstret och se hur det blåser friska vindar...

Imorgon ska jag som sagt till ullared igen.. Det är minsann inte dåligt...ullared 3 ggr på en VECKA...!!! Jag hoppas jag kan hitta lite fint till deras nya ponny.. Lite ljusblått hade ju inte varit fel ;)
Jag har beställt fina ridkläder via nätet till Alice som hon ska få när hon fyller år! Det finns ju så mycket fint.. !! ( Men allt är ju rosa och lila...) Fick ett super tips om Landäng som ligger i Skurup.. Där finns massor av fina ridprylar till dom små trollen! (Även till POJKAR!! )

I eftermiddag blir det mys med familjen..Eventuellt ska vi träffa ett par vänner!!

Nu väntar jobbet runt om knuten..;)

Hoppas ni får en underbar helg kära ni!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: