Louicans

Rätt vinnare!!!!

Kategori: Allmänt

JAAAAA!! Det blev rätt kille som tog examen i pojkvänsakademin!!!



Och ja.. Dom lever tillsammans fortfarande och tro det eller ej.. Han har ÄNDRATS!!!!

Vi har haft det riktigt mumsigt här hemma ikväll..:) Barnen somnade strax efter julkalender!! Dom gillar den verkligen!
Sedan gluffsade vi i oss som aldrig förr.. hahahah!! En gammal kompis till mig har varit här ikväll, så det har blivit en hel del tjatter.. hahaha!

Imorgon ska jag upp tidigt.. ( Det ska jag resten av veckan för den delen.....) 05.00 ringer klockan.. Usch det är faktiskt något av det VÄRSTA som finns... Vi har en full späckad dag imorgon. Först är det jobb, sedan stallet
( Hoppas jag kan få lite bättre bilder på Isa...) och sen är det simskola...!! Tycker det är lite senaste laget för Alice att simma kl. 18.30.. Det är ju då hon lägger sig i vanliga fall.. Hoppas vi kan få en tidigare tid nästa termin!!

Sen måste jag minsann packa lite till helgens bravader!!! Ja, jag längtar så enormt mycket!!! Johan ser fram emot att ha en hel helg tillsammans med trollen!! Dom kommer säkert hitta på jätte mycket skoj nu när mamma är på äventyr... När katten är borta dansar råttorna på bordet.. ;) !!♥

Nu ska jag hoppa i bingen.. Hoppas jag sover något bättre än i natt...!!

Natti natti fina ni!!



Några bilder från idag!!

Alice öppnar julklappen från kalendern i morse!! En super fin Hello kitty fleece tröja!



Lite tisdags myyyys!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: