Louicans

PRINSESSA!!

Kategori: Allmänt

Jag vill också vara en PRINSESSA ♥

Tänk vilket härligt liv. Alla fixar och donar för en, man är alltid i CENTRUM och man får allt man vill ha!! Kan livet bli bättre!!

Jag hade absolut passat som prinsessa.. hahahaha!! Alla dessa fina klänninar, prinsesskronor och alla diamanter :) Och sen kommer ju alltid en vacker prins på en vit stor häst och räddar prinsessorna som är i fara... ;)

Man bor på ett stort fint slott med massa tjänstemän som gör allt för en... Har en pappa som är kung och bestämmer en hel del.... Ja, tänk vilket liv ;) !!

Jag tror att jag ska bli prinsessa i mitt nästa liv!! ♥





Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    Hej prinsessan :) Får ta och träffas snart :) kram

    2011-12-16 | 14:20:07
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Louice säger:

    Hej!!



    Ja, det hade verkligen varit kul att ses!!! :)

    2011-12-27 | 16:24:20
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: