Louicans

Nä.. Om man skulle...

Kategori: Allmänt

Förstår inte att det är så svårt att komma i säng... Även om man är super trött så kommer man liksom inte iväg till sängen..  Man kan ju missa något på facebook eller på bloggen om man går och lägger sig.. hahahaha!!

Imorgon är jag LEDIG.. Jag känner det att mitt huvud verkligen behöver vara ledig någon dag.. Funderar på om vi bara ska vara hemma och mysa hela dagen... Men, vi får se. Det kanske är så att vi hittar på något kul!

Jag fick iallafall handlat lite nya ljus till granen så nu lyser den lite åtminstone.. ;)

Hahaha, nu ikväll ringde min kära lilla tant.. (Hon som ringt fel till oss i flera år, men som ska ringa sin dotter.. ) Hon passade på att önska oss god jul!! Hon låter som en riktigt söt liten tant.. Men vem vet.. hahah det är kanske värsta odjuret till KÄRRING.. !!

Imorgon får jag nog börja slå in alla julklappar...Det är ju faktiskt snart JULAFTON!! :) Det är så skönt att alla julklappar är handlade och att det finns kvar liiite pengar kvar på kontot.. ;) !!

Nä, nu ska jag fixa till mig för sängen.. Natti natti fina ni!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: