Louicans

Möte möte möte....

Kategori: Allmänt

Jaha.. Då är snart denna veckan slut.. Det börjar minsann näma sig för vår lilla tipp till huvudstaden ♥

Dagen idag statade ganska bra... Barnen va lite svår väkta, men vi kom i tid till dagis så det var inga problem!! Det är så skönt när man slipper alla diskutioner med trollen vid den tiden på dygnet.. Man är ju inte direkt så jätte road av att man skiljs som "ovänner" på dagis.

Sen landade jag i soffan på jobb!! Gud i london så trött jag blev så fort jag kom in genom dörrarna... Sen avlöstes det ena mötet med det andra istort sätt hela dagen och eftermiddagen... Lagom trött i huvudet var jag minsann på banombudsträffen vi hade i eftermiddags... Men givetvis har vi alla många frågor och funderingar.. Så visst måste det diskuteras!!

Såfort jag slutade fick jag köra rally fart till dagis... Vince skulle ju till stallet och vi skulle vara där kl. 15.00... Synd att klockan var 17.50 när vi kom dit... ;)Men ridningen gick bra! Dom ä ju lite smått trötta efter en tidig morgon och en heldag på dagis.. Så man kan ju inte käva allt för mycket av dom..

Väl hemma så skulle det lagas middag!!! Vi åt faktiskt framför tv:n... Det är verkligen AJABAJA... i detta hemmet.. Men, dom ville ju så gärna titt på tv:n...

dom somnade väldigt fort efter maten.. Denna årstid gillar jag inte.. Det är bara mörkt och kallt...

Nu känner jag att mina ögon hålle på att slockna.. Dags att göra sig redo inför natten.... Jag har ju en ganska lååång dag imorgon med..

Natti natti kära ni!!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: