Louicans

Lucia <3

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt idag.. Det var ju Lucia på dagis!! Kl. 07.15 gick tåget..!!

Det är så underbart att se sina små troll så fina, duktiga och STOLTA! Ja, det värmer verkligen i hjärtat..! Vince läste en fin dikt och Alice dansade i takt till varje låt.. hahah hon är för söt min lilla prinsessa!! Man blir så LYCKLIG när man ser glädjen i deras ögon!!

Vince hade med sig julabocken och Alice hade en liten lykta!!

Sen var det fika, lottdragning och mys!! Jag vann minsann FÖRSTA pris och ett till pris.. Eller mamma vann rättare sagt.. Det var ju hon som köpte lotterna.. hahaha men vinsterna fick jag med mig hem ;) Det blev ett ENORMT fint pepparkaks hus, och fina badlakan!!


Granen kläddes igårkväll, den ska ju vara klar till lucia!! Lite synd bara att den helt NYA ljusslingan slutade fungera efter någon minut.. men men...!! Barnen fick en liten minigran där uppe också!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan under en filt... Böjar jobba om någon timme.. ;)

Hoppas ni får en underbar lucia kära ni ♥


























Kommentarer


Kommentera inlägget här: