Louicans

Lite småsjuk...

Kategori: Allmänt

Usch, jag känner mig lite sådär småsjuk.. Trött, fryser, lite gnälligare än vanligt.. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu.. !!

Jag har haft en lagom tuff dag på jobbet idag med.. Kan kanske vara det som gör att jag känner mig slut...

När jag kom hem så åt vi super god thai mat :) Älskar det verkligen!! Sen var det bara mys hela kvällen. Vi tittade såklart på tjuvarnas jul och mös i soffan!! Barnen hoppade i säng ganska så fort efter att den var slut, sen bäddade vi ner oss i soffan och tittade på film! En god vän till oss har varit här ikväll.. Han kom med massa onyttiga godsaker, men det är ju snart jul och då får man minsann frossa lite extra ;)!!

Nu ska jah hoppa i säng.. Ska upp tidigt imorgon och jobba. Lämnar ju barnen 06.15 på dagis, så det gäller att komma upp i tid!!

Sen åker vi till stallet direkt efter jobb, jag tänkte faktiskt sluta vid 13.30 imorgon!! Det är så kul att se när Alice rider, hon har verkligen blivit super duktig! Nu har hon kommit in i Isas trav och hon har hittat takten i lättridningen! Jag behöver inte le henne längre, utan det räcker med att jag longerar så travar hon runt mig!! STOLT MAMMA!! :)

Vince mål nu till våren är att vara med på sin första hopptävling!! Han ser verkligen fram emot det, och nu ska vi träna massor för att han ska komma i form ;) !!

Sov gott kära ni!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: