Louicans

lagom trött...

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart gå hem.. Ja är minsann lite så lagom trött.. hahaha.. Det är ju inte konstigt, jag har varit fullt igång sedan i torsdags ju!!

Det var ju verkligen så tråkigt väder innan idag. Jag behöve muntras upp och gick därför till stan för att shoppa lite nytt... Förstår inte det, men man blir alltid så glad över att få handla lite! :)

Idag kom min lilla skrutta och hälsade på mig på jobbet! Hon är så söt mosters lilla loppa! Hon tyckte Maria vår såååå fin, så hon glömde ju nästan bort mig.. hahahaha!! ♥

Sedan beställde vi lite god mat jag och Maria:) Det är så härligt att jobba med henne.. Hon är liksom lika glad för mat som jag är!! Sen att hon behöver äta upp sig lite är ju en annan femma.. Jag bara lägger på mig ytterligare kilon som måste bantas bort innan sommaren 2012.. ;)

Ha en underbar kväll fina ni!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: