Louicans

lagom road av all tvätt...

Kategori: Allmänt

Ja, nu har jag fixat med tvätten några timmar.. Förstår inte var alla kläder kommer ifrån..;)

Barnens garderober och byråer är över fulla.. Jag vet inte var jag ska göra av ALLT... Jag packade ner lite kläder till Hollie ( 2 stora ikea påsar..) Denise behöver inte handla kläder till henne flera år framöver.. hahahaha!!

Alice har sovit middag nu i nästan 2 timmar.. Hon vaknar nog alldeles strax ;) Sen ska vi äta lite lunch...

Ikväll kommer mina föräldrar hit och fikar!! Barnen ville gå lucia för dom, och vince ville läsa sin dikt!! ♥

Jag vet inte riktigt vad jag ska laga till middag idag, lutar lite åt korvstoganoff.. Johan tycker verkligen inte om det, men eftersom han ska iväg efter jobb och äter ute ikväll så passar det ju perfekt! ;)

Nä, jag får väl ta tag i dom sista vikta tvätthögarna och lägga in det på sin plats.. Sen måste jag ta ett stadigt grepp om dammsugaren...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: