Louicans

Julfint!!

Kategori: Allmänt

God kväll kära ni!!

Hoppas att ni haft en riktigt underbar dag!! Min dag har varit ganska bra ;) En massa möten på jobb och en del trista och onödiga.... Ja.. just det!!

Efter jobbet blev det en snabbis på stan!! Nu har jag handlat FÄRDIGT hoppas jag!! Kanske kanske är johan värd en julklapp till, vi får väl se hur snäll tomten är... ;)

Jag har haft fullt upp idag åtminstone!! Det har handlats, dukats och fixats inför morgondagens Julfirande!! Vi börjar ju fira julen redan imorgon, och slutar på Söndag!! Imorgon kommer min familj och lite vänner hit och firar stort! Det blir god mat.. MASSA god mat!! Mamma ska göra kalkon till oss :)  Och sen blir det ännu mer gott efter det!! Sen kommer såklart tomten, om vi nu har varit snälla.. ( Alice glömde nog hur man är snäll ett tag idag... ) Efter allt julklapps stök så ska vi spela spel och ha det riktigt mysigt och bara umgås!!

Julafton ska firas hos johans pappa och Anna!! :) Det ska bli riktigt mysigt!! Barnen längtar till lördag då det är julafton och vi ska hem till farfar!! hahaha, Vince var lite fundersam vad man skulle kunna köpa till alla papegojor i julklapp... ♥




På söndag ska vi vira jul i Vellinge hos Johans mamma och Arne! Ser verkligen fram emot all mumsig mat.. Johans mamma är super duktig på allt vad matlagning heter!! Hon har lärt mig en hel del när det gäller matlagning :) !!

Så vi har en fantastisk helg framför oss med massa familje mys och god mat!!♥ Det kan minsann inte bli bättre!!!


Jag håller på att duka lite julfint här hemma!! Eftersom både jag och johan jobbar imorgon så är det skönt att kunna förbereda så gått det går! OOO, vad jag älskar allt sånt med fest och högtider!! :)

Nu ska jag minsann nanna.. Har ju en lång dag framför mig imorgon.. Klockan ringer ju ganska tidigt om man säger så..

Sov gott fina ni!!

Natti natti!


Snart färdig med dukningen, har några detaljer kvarar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: