Louicans

Ibland överraskar mannen...

Kategori: Allmänt

Idag kom johan hem och hade handlat halva Dux butiken.. :) Massa kuddar, täcken, påslakan,  madrasser och något man lägger ovanför madrassen som håller värmen.. Ibland ÖVERRASKAR han verklgen.. hahahah!!

Jag tror att vi kommer sova väldigt gott inatt! ♥

Det har verkligen rockats här hemma ikväll.. Hela familjen spelade rockband, snacka om fullt ös! ;)

Nu sover både barnen och mannen och jag har egentid framför en bra film och lite gott!!

Jag får vabba imorgon också eftersom loppan fortfarande har lite feber.. Håller verkligen tummarna för att den inte stiger under natten... Jag blir lite rastlös av att bara gå hemma och ta det lugnt. Hoppas hon vaknar piggare imorgon så att vi kan gå ut en runda. Har lovat Alice att hon ska få gå ut och gå med sin nya hund såfort hon blivit bättre :)

Nu ska jag mysa ner mig under mina nya fina plädar som jag fick i julklapp!!








Dessa super fina Dux kuddarna med fjädring i... ( avancerat ska det va... ;) ) Fick vi av Johans kompis  i julklapp!! Super gulligt av honom!!




Nu blir det filmkväll med allt vad det innebär.. ;)

♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: