Louicans

Härligt lugn...

Kategori: Allmänt

Det var verkligen helt UNDERBART att komma hem idag.. Även om klockan är hur mycket som helst...

Det var verkligen tur att det fanns en hel del julgodis på jobbet, för annars vet jag inte om jag hade orkat stanna hela kvällen... Vissa dagar är ju tyngre än andra men denna dagen... Jag är evigt tacksam att den är över!!

Ikväll lär jag ju inte orka sitta uppe speciellt länge... Det blir bara att mumsa i sig lite gott och njuta av den sista timmen av kvällen :)

Imorgon ska jag upp tidigt.. Vi ska ha möte med facket på jobb så det kan ju bli spännande!!

Vill ni vet en rolig sak.. hahahah Jag och fröken Maria Montazami har likadana dammsugare, men min är i guld :)

Märket är Miele och det är en SUPER bra dammsugare.. kanske något att önska dig i julklapp ;) !!!







Nu ska jag krypa ner så tyst som jag bara kan i sängen.. Jag vill ju inte väcka den björn som sover ;) !!

Natti natti♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: