Louicans

Härlig fredag... På jobb...

Kategori: Allmänt

Ja, då har helgen startat och jag ska jobba heeela helgen... ( Men jag har semester på Söndag.. Då blir det ju ullared!! )
Ikväll slutar jag 21.30, sen blir det hem för lite fredags mys med mannen innan sängen kallar..Klockan ringer ju 05.30 imorgon!! :)

Idag har Vince varit och provridit lilla Isa! Han var så duktig, och det gick super bra! Han är ju så van vid Pollys små steg, så han tyckte det var lite svårt att rida lätt... :)
Men, allt gick super bra och jag var så stolt över honom!! Snart kommer ju tomten, och man vet ju aldrig om han har en häst med sig i julklapps säcken!!! ( Vår nya familjemedlem kommer vara hos oss from 24 Dec!!!! )

Tyvärr fick jag inga bra bilder.. Så ni får nöja er med dessa sålänge!!







Ikväll är det ju IDOL!!  Vem håller ni på då??

Usch.. Jag var så säker innan att Robin och Amanda skulle ta sig till final.. Men kanske blir det Robin och Moa... Ja, vi får se hur det går.. Jag är iallafall helt säker på att det finns 3 väldigt nervösa personer i GÖTEBORG...

Jag håller tummar och tår.., ja allt man kan hålla för att Robin ska ta sig vidare till stockholm där jag kommer finnas på plats!!

Jag önskar er all LYCKA TILL i kvällens semifinal!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: