Louicans

go kväll kära vänner!!

Kategori: Allmänt

Hoppas  ni haft en bra dag! :)

Dagen på jobbet gick ganska fort idag.. Hahaha, som jag och en kollega skrattade idag.. ♥ Tänk att ett toalettbesök kan vara så kul... ;) !!

Jag slutade lite tidigare idag :) Vi åkte till stallet hela familjen, ja johan åkte också med!!Dom var som vanligt super duktiga!! Vince travade utan händer, han tränade balansen och höll armarna rakt ut! Sedan blev det barbacka ridning  :)

Sen kom barnens favoriter, farfar och Anna!! Alice är så glad för Anna..Farfar är ju utan tvekan Vinces favorit!! :)

Ikväll har jag slagit in alla julklappar.. Nästan... Det tar verkligen lång tid att få till det.. hahahah!! Imorgon ska jag ner till stan och fixa dom sista klapparna! Egentligen är jag färdig med alla, men jag känner att jag måste utöka det lite till med lite smått och gott.. ;)

Sen ska jag till min fina kusin och göra vid håret.. Vet inte riktigt hur jag ska ha det faktiskt, men lite mörkare blir det nog.... Hon är verkligen den bästa frisören man kan tänka sig! Hon fixar och trixar för mig till 100% Även om hon inte har tid till mig så skaffar hon sig tid.. Love you finaste Bella du är BÄST!! ♥

Imorgon är det julfest på dagis!! Alice har valt en klänning som hon vill ha, så då är det ju bäst att hon får ha den ju! :)

Nu ska jag titta på en bra fillm :)

Sov gott kära ni!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: