Louicans

Kategori: Allmänt

God kväll!

Här är det snörvligt vill jag lova...Men feberfritt!!

Idag har vi varit en runda hos min mormor och morfar! Vi lämnade en liten julklapp och fikade :) Super kul att träffa kusin vitamin som precis kommit hem från thailand!!

Sen gick jag och kidsen till MC donalds!! Gud så mycket folk där va.. hahaha alla rester från julbordet är väl slut nu och folket är tröttA på matlagning.. ;)





Senare på kvällen åkte jag och Johan med trollen för att titta på raket uppvisning.. Heter det så??? Där fanns jätte många fina raketer.. Fina priser också ;).... Johan precis som alla andra killar gillar allt vad raketer heter.. Så han kommer väl handla en hel del kan jag tänka mig :) Vince tyckte det var jätte kul att se på alla raketerna medans Alice inte alls gillade det.. Hon fick ont i sina öron, trots sina hörselskydd...!!

Imorgon ska jag jobba!! Jhttp://publishme.se/2585550/entries/article/new/ag var en snabb runda på jobbet idag för att tacka av två helt underbara personer som tyvärr måste sluta.. Snacka om att dom kommer bli saknade ♥

Nu tittar jag på film och äter goda rostbiff mackor..Det är MUUUMSIGT!!! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: