Louicans

♥♥♥♥♥♥

Kategori: Allmänt

OOO så underbar min lilla "man" har varit idag!! När jag kom hem från jobb så stod det dukat på bordet och maten stod färdig till att ätas!! Barnen och Johan är hos mina föräldrar och jag skulle ha maten färdig tills dom kom hem.. hahaha, där lurade han mig allt!! :)

Det har varit en lång och tung dag på jobbet idag.. Men hur skulle det bli liksom.. Gårdagens raka besked var ju inget att glädjas åt precis.. Verkligen den sämsta julklappen som man kan få... Vi har trots allt haft en bra dag, även om det är märklig stämning...

Nu ikväll blir det massa julmys! Det blir glögg, julmust, pepparkakor, ost, lussebullar och lite julgodis..!! ( Ja, det är trots allt jul.. ) Det är så härligt att mysa till det även på vardagarna!!

På torsdag är det julbord med jobb!! En av mina kära arbetskamrater kommer hit innan för lite styling och vin!! Sen fortsätter vi mot malmö!! Det ska bli kul att träffa alla igen.. Det är ju inte allt för ofta som trelleborgs psykiatrin samlas precis.. :) Vi är ju ganska många olika enheter!! :) Det verkar som att det är många som ska med i år, så det kommer bli fullt ös.. hahaha!!

Nu ska jag kasta in i brasan..

Hoppas ni får en underbar kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: