Louicans

Elysee och fondue.....

Kategori: Allmänt

God kväll kära läsare!!

Vilken dag jag haft idag! Tänk om alla dagar hade varit lika underbara!!!

Barnen vaknade pigga och glada imorse! Jobbet har gått som en dans på rosor... Vi har verkligen haft det riktigt lyxigt på jobb och ätit en grymt god frukost buffe sedan fortsatte det hela dagen med massa gott.. Vi slutade med chips och dippa.. :) Även om det var en underbar dag så var det en väldigt sorgsen dag...

Två av mina absolut bästa arbetskamrater hade sin sista dag idag.. En går på mammaledighet och en slutar för gott.. ♥
Imorgon sluter an annan jätte fin arbetskamrat..♥

Det tog verkligen emot att ta farväl av dessa stjärnor.. Jag kommer verkligen att sakna er, och jag önskar er ALL LYCKA TILL!!

Efter jobbet körde jag i räserfart hem för att byta om och snygga till mig och trollen!! En god vän till familjen fyller år idag och bjöd ut oss på middag! Vi åt fondue på Elysee i malmö... Gissa om det var GOTT!! Jag älskar verkligen fondue... Sen blev det lite gott vin till det och det hela avslutades med en STOR efterrätt!! Barnen var jätte duktiga hela tiden! Det är verkligen super skönt att man kan ta med sig dom på restaurang i flera timmar utan problem!

Nu avslutar vi kvällen med lite god dricka och lite gott framför en konsert med Lady gaga!! ♥ (samma konsert som jag var på i stockholm!! ) Jag älskar Gaga.. Hon är GRYM!!




















Kommentarer

  • Maria säger:

    Sötaste finaste Louice, kommer att sakna dig massor! MEN det får inte ta slut här. Hoppas på att vi har många myskvällar framför oss:-) Love u!!

    2012-01-01 | 16:20:56
  • Maria säger:

    Sötaste finaste Louice, kommer att sakna dig massor! MEN det får inte ta slut här. Hoppas på att vi har många myskvällar framför oss:-) Love u!!

    2012-01-01 | 16:22:56

Kommentera inlägget här: