Louicans

Det var denna helgen det...

Kategori: Allmänt

Jaha.. Nu börjar helgen gå mot sitt slut... ! För att  ha vart min arbetshelg så har jag haft det fantastiskt bra!! :)

Igår kväll blev vi bjudna på middag hos min fina lilla syster och hennes lilla familj!! Dom hade bjudit ett par andra vänner också som verklgen var helt underbart trevliga !!
Det var som vanligt super god mat ( Speciellt den något kladdiga kladdkakan... ;) ) Mosters  lilla prinsessa har blivit SÅÅÅÅ STOR!! ♥

Imorse ringde klockan sådär lagom tidigt... Jag hämtade finaste Jenny kl. 05.20, vi hämtade upp don andra 2 och sen skenade black beauty mot sverges metropol ULLARED!! Där var lagom med folk då vi kom.. Men sen fylldes varuhuset av alla tosiga människor som drar och sliter i allt dom kommer över... En del är minsann inte KLOKA...

Jag har iallafall handlat ALLA mina julklappar nu!! (  Det kan såklart hända att det slinker ner en o annan klapp till i säcken om jag springer på någor intressant.. )

Jag hittade en hel del blå saker till barnens nya ponny!! Hon kan ju inte bara ha rosa.. hahaha! Vince blev jätte glad när han såg allt blått jag handlat!!

Nu är jag minsann en riktigt slagen hjälte.. Jag är så trött...

Sov gott kära ni!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: