Louicans

chokladtomtar...

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från frissan.. :) Ja.. jag vet att jag är en BESVÄRLIG kund Bella... Men, jag kommer imorgon IGEN!!! Jag har lite svårt att tycka denna färgen är fin.. hahahha.. Tycker liksom den är lite åt det "guldiga" hållet, och det gillar jag inte..!! (Även om ni andra tycker att den är fin..)  Men, eftersom Bella är bäst på detta med hår och färg så kommer hon lyckas få det som jag vill imorgon.. kanske.. ;)

Jag sitter här med två stora chokladtomtar.. Barnen fick varsin chokladtomte idag, och dom blev ju super glada!! Dom åt typ 5 tuggor var sen blev dom mätta.. Så givetvis fick jag båda två.. Så nu sitter jag här och knaprar på dom.. Tror att jag mumsat i mig dom lagom tills middagen är färdig.. ;) !!

Ikväll ska jag till finaste Jenny på lite tjejmys! ♥ Härligt!!

Nu ska jag fortsätta med middagen, idag blir det panerad torskfile med potatis, sås och lite grönt till det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: