Louicans

Börjar tro att den där gud verkligen finns....

Kategori: Allmänt

Vilken dag det varit idag!! :)

Det började imorse när jag var påväg till frissan.. Stressad som alltid så lämnade jag trollen. Påväg in till stan så kör jag lite for fort.. Ett par kilometer över kanske.. ;) Jag kommer inte speciellt långt från det att jag ser att det är stor poliskontroll längst vägen, 6 polisbilar och en hel drös blåklädda personer viftade in bilar till höger och vänster.. Ja, istortsätt blev alla invinkade utom JAG!! Och vilken tur jag hade då.. !!Jag körde ju alldeles för fort, och dessutom körde jag i Johans super fina "sportbil" som jag inte visste om den var besiktigad eller inte.. och givetvis hade jag inget körkort med mig...  Men, någonstans där uppe sitter han på ett moln och gör rättvisa ibland oss! ♥

Hos frissan gick allt som planerat! Håret blev till sist super bra! Tack finaste Bella ♥

Sen tog jag mig en runda på stan för att shoppa lite! Jag hittade två kavajer som jag verkligen kände att jag behövde! Den ena var där inte min storlek i.. Sur blev jag och köpte på mig lite smink istället.. Väl framme i kassan stod där en tjej och lämnade tillbaka en kavaj.. MIN kavaj.. den jag verkligen ville ha.. Jag försökt kika vilken storlek det var.. JA... Hur kan det vara möjligt.. Precis den storleken jag behövde! :)

Jag gick ifrån stan glad som attans med två kavajer, en blus, skor till alice ( för vad är julen utan ett par svarta  LACKSOR!! ) julklapp till mamma och lite smink!!

Nu sitter jag på jobbet och har lite middag..


Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: